Followers

My First customer

Salam..

akhirnya,ada juga yang berminat untuk membeli VCO Catalyst daripada syu..

nak tau sape pembeli pertama tu???

nie haaa....

Ardini Humaira atau lebih dikenali sebagai dini..

mesti ramai yang kenal dengan Dini kan??

kata Dni, dia memang dah menggunakan produk nie...

selepas menggunakan produk VCO nie, Dini dah boleh tidur malam..

sebelum nie, Dini mengalami insomnia iaitu susah tidur malam...


comel kan Dini??


so,apalagi..jom lah beli VCO Catalyst nieh..




HARGA: RM39.90  ( Semenanjung) 
RM43.90 ( Sabah & Sarawak )

tak termasuk postage fee ( RM7)

untuk pembelian, hubungi syu melalui:~

email : syuhadasalleh@gmail.com

sebarang pertanyaan, sangatlah dialu-alukan...

Testimoni 2

Salam..

testimoni ke-2 nie daripada pengguna Catalyst VCO yang lain..

semua testimoni diambil daripada






Duta Catalyst VCO - CPM Honey Nurhaliza

Salam..

jom kita tengok duta Catalyst VCO nie..

pic credit to CPM Honey Nurhaliza


kak CPM Honey Nurhaliza..

baru sahaja dilantik menjadi Duta Catalyst VCO..

kulit muka akak CPM memang sangat cantik..

CPM mengamalkan VCO nie dah agak lama la..

kesannya, sangat memberangsangkan, kan?


pic credit to CPM Honey Nurhaliza

so, tunggu apa lagi..

jom la beli sekarang..



HARGA: RM39.90  ( Semenanjung) 
RM43.90 ( Sabah & Sarawak )


tak termasuk postage fee ( RM7)

untuk pembelian, hubungi syu melalui:~

email : syuhadasalleh@gmail.com

p/s: kak CPM nie adalah kakak kepada blogger femes, Irine Nadia Marcello..diorang memang pengguna tetap Catalyst VCO...


***Setakat nie takde sambutan lagi..syu baru saja nak mulakan perniagaan VCO nie..
kalau takde sambutan, maybe akan berhenti menjual kot..
guna untuk diri sendiri sahaja..

Testimoni 1

Salam..

Testimoni 1 nie daripada syu sendiri...

selepas makan VCO Catalyst beberapa kali:~

  • kulit jadi kurang berminyak..
  • bila sapukan pada muka, bintik-bintik hitam semakin kurang..
  •  kurang makan sebab tak mudah lapar. (VCO memberikan kita bekalan tenaga, tu yang tak mudah lapar)...bagus untuk orang yang mengalami masalah berat badan


setakat nie, itu sahaja perubahan yang baru syu rasakan...

jika ada penambahan, syu akan bagitau lagi...

so, apa tunggu lagi..

jom dapatkan VCO Catalayst yang sedang HANGAT di pasaran sekarang...





HARGA: RM39.90  ( Semenanjung) 
RM43.90 ( Sabah & Sarawak )


tak termasuk postage fee...



hubungi syu melalui:~

email : syuhadasalleh@gmail.com


***stok dah sampai di tangan syu..so, korang tak payah tunggu lama-lama untuk mendapatkan VCO Catalyst nie..


Virgin Coconut Oil - Produk terHANGAT di Pasaran~!

Salam..

korang penah dengar tak tentang VCO??

VCO tu stand for Virgin Coconut Oil..

VCO telah terbukti berkesan dan ramai yang memakannya...






HARGA: RM39.90 (not included postage)


for postage, RM7..

total : RM46.90



sebotol-= 60 kapsul..

sehari makan 2 biji..

pagi dan malam...

untuk kesan yang lebih baik, sapukan pada muka...

insyaAllah,parut jerawat akan hilang...


jom tengok serba sedikit info tentang VCO..


antara kebaikan VCO:~


  1. Melegakan pernafasan
  2. Melawaskan pembuangan air besar dan kecil
  3. Meningkatkan kadar metabolisme pada seluruh tubuh
  4. Memusnahkan organisma perosak seperti virus dan bakteria dalam usus
  5. Mengurangkan keadaan mudah lapar
  6. Mengurangkan kandungan lemak badan
  7. Mengurangkan risiko sakit jantung
  8. Mempercepatkan penggantian sel-sel mati
  9. Menghilangkan parut
  10. Melembapkan kulit
  11. Haid menjadi teratur
  12. Mengatasi menopous wanita
  13. Sesuai untuk ibu yang hamil untuk mengatasi kesuburan wanita, lebih bertenaga (testimoni CPM)
credit to: yaya

sekarang, saya pon tengah mengamalkan VCO nie juga..

Alhamdulillah, terdapat beberapa perubahan yang berlaku...

next entry akan diceritakan..


**** VCO bukanlah sejenis ubat, tapi adalah sejenis supplemen yang bagus untuk kesihatan..
ramai yang telah mengakui kelebihan mengamalkan VCO...


sebarang pertanyaan dan untuk pembelian, boleh emelkan ke:~

syuhadasalleh@gmail.com


p/s:jom order sekarang..tak salah mencuba....


Annyong..