Followers

My First customer

Salam..

akhirnya,ada juga yang berminat untuk membeli VCO Catalyst daripada syu..

nak tau sape pembeli pertama tu???

nie haaa....

Ardini Humaira atau lebih dikenali sebagai dini..

mesti ramai yang kenal dengan Dini kan??

kata Dni, dia memang dah menggunakan produk nie...

selepas menggunakan produk VCO nie, Dini dah boleh tidur malam..

sebelum nie, Dini mengalami insomnia iaitu susah tidur malam...


comel kan Dini??


so,apalagi..jom lah beli VCO Catalyst nieh..




HARGA: RM39.90  ( Semenanjung) 
RM43.90 ( Sabah & Sarawak )

tak termasuk postage fee ( RM7)

untuk pembelian, hubungi syu melalui:~

email : syuhadasalleh@gmail.com

sebarang pertanyaan, sangatlah dialu-alukan...

7 comments:

Gnie@SimplyStyle said...

ala syu..terlambat sehari..gnie baru je beli..tak tau syu pun ada jual :(

SyUhAdA said...

@gnie:yeke..xpe2..syu bru je wat blog nie smlm..hehe..bru mula nak mnjual..len kali bleh la bli ngn syu ye..hee~

ardinihumaira said...

ngeeee sape dni tuh aaa sape kah dia.. meh nak lepuk dia doblas kali.. hehehe larikssssssss

ardinihumaira said...

ngeeee sape dni tuh aaa sape kah dia.. meh nak lepuk dia doblas kali.. hehehe larikssssssss

SyUhAdA said...

@dni:hehe..dni,wat2 x kenal lak..sila-sila..hee~

toyolkiut said...

syu..
beli bnyk2 ada diskaun x..
hehe..

SyUhAdA said...

TK: Erm, lebih daripada 3 botol insyaAllah ada diskaun..hehe~