Followers

Virgin Coconut Oil - Produk terHANGAT di Pasaran~!

Salam..

korang penah dengar tak tentang VCO??

VCO tu stand for Virgin Coconut Oil..

VCO telah terbukti berkesan dan ramai yang memakannya...






HARGA: RM39.90 (not included postage)


for postage, RM7..

total : RM46.90



sebotol-= 60 kapsul..

sehari makan 2 biji..

pagi dan malam...

untuk kesan yang lebih baik, sapukan pada muka...

insyaAllah,parut jerawat akan hilang...


jom tengok serba sedikit info tentang VCO..


antara kebaikan VCO:~


  1. Melegakan pernafasan
  2. Melawaskan pembuangan air besar dan kecil
  3. Meningkatkan kadar metabolisme pada seluruh tubuh
  4. Memusnahkan organisma perosak seperti virus dan bakteria dalam usus
  5. Mengurangkan keadaan mudah lapar
  6. Mengurangkan kandungan lemak badan
  7. Mengurangkan risiko sakit jantung
  8. Mempercepatkan penggantian sel-sel mati
  9. Menghilangkan parut
  10. Melembapkan kulit
  11. Haid menjadi teratur
  12. Mengatasi menopous wanita
  13. Sesuai untuk ibu yang hamil untuk mengatasi kesuburan wanita, lebih bertenaga (testimoni CPM)
credit to: yaya

sekarang, saya pon tengah mengamalkan VCO nie juga..

Alhamdulillah, terdapat beberapa perubahan yang berlaku...

next entry akan diceritakan..


**** VCO bukanlah sejenis ubat, tapi adalah sejenis supplemen yang bagus untuk kesihatan..
ramai yang telah mengakui kelebihan mengamalkan VCO...


sebarang pertanyaan dan untuk pembelian, boleh emelkan ke:~

syuhadasalleh@gmail.com


p/s:jom order sekarang..tak salah mencuba....


Annyong..

12 comments:

Nisa' Pasir Gudang said...

awet mude ni.. =)

muhamad hanif said...

dia macam minyak ikan kod yang kapsul eh ?

Princess Nur said...

pernah juga terbaca khasiat mende ni..nk cuba jugalah..

SyUhAdA said...

@Nisa PG:insyaAllah..hehe..

SyUhAdA said...

@muhamad hanif:aah..mcm minyak ikan kod..bezanya dlm kapsul tu ad minyak kelapa dara (VC0)..

SyUhAdA said...

@Princess Nur:tu la..tgk rmai yg ckp bgus..tu yg syu try jgk..Alhmdlah,mmg bgus..jom la try..pape,emel syu ye..hee

α ɢα∂ιƨ ƨɛмαƨα N вιαƨα said...

ade kesan tuk penghidap eczema tahap kritikal tak..?huuuu

SyUhAdA said...

@α ɢα∂ιƨ ƨɛмαƨα N вιαƨα :erm, x sure plak..tp VCO nie mgurangkan kgatalan kulit la..insyaAllah, klau slalu amik,leh kurangkn eczema..

SyUhAdA said...

@α ɢα∂ιƨ ƨɛмαƨα N вιαƨα :erm, x sure plak..tp VCO nie mgurangkan kgatalan kulit la..insyaAllah, klau slalu amik,leh kurangkn eczema..

difficult easy. said...

ramai jugak dgr org ckp pasal ni. oke ek? sy tnggu next entri dlu lah. nak tngok kesan kat awak. :D

YaNa YassiN said...

mmg blasah VCO skg, terasa perubahan yg sangat ketara.

Anamarza said...

Tak da masalah kalau Bf mom makan VCO ni kan?